Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~xoujuwer | użytkownik

imię i nazwiskoxoujuwer adresnie pamiętam zarejestrowany18.07.2007 @11:17:21 ostatnio na stronie13.03.2011 @12:33:49



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty1 komentarze183 posty na forum0

komputer / sprzęt
Komputer telefon sonyericson

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~joanzys    10.12.2007 @21:51:01
Dziękuję pięknie!
~Ravage    09.12.2007 @22:57:34
dzieki :D
~kirkorinc    31.10.2007 @14:41:12
:d
~falklanday    31.10.2007 @12:00:43
dzięki
_______
pionowy wyraz poziomych pragnień
~wwwilczyc    31.10.2007 @10:09:42
~fooy    31.10.2007 @10:05:15
tzn?
^scoolony    31.10.2007 @10:04:26
_______
..Carpe Dżem..
~mardhuk    22.09.2007 @17:29:07
dzieki za komentarz ; )
_______
beee.
~conceptart    17.09.2007 @17:04:58
Nie ocenia się za popularność lecz za pracę i POPRAWNOść w przedstawieniu. Anatomia to podstawa rysunku jakiegokolwiek....na akademii uczą szczerości a nie wystawiania na piedestały za popularność-jak to napisałaś lecz za efekty w tworzeniu....
_______
"Dowiedz się kim jesteś i pozostań sobą"
~conceptart    17.09.2007 @16:58:23
...a to czy jest popularny czy nie to już mnie najmniej interesuje,jestem szczera do bólu i nie będę dawać pozytywnej opinii pracom które moim zdaniem nie zawsze są dobre,popularnością nie zmieni faktu....a na pewno nią na mnie nie wpłynie. To,co jest wartościowe broni się same....
_______
"Dowiedz się kim jesteś i pozostań sobą"
~conceptart    17.09.2007 @16:54:00
Nie mam zamiaru,pisze tylko prawdę...jak ktoś mnie ocenia to i ja go oceniam,co mi sie podoba to podoba...nie bede chwalic prac ktore mnie nie fascynuja,te ktore spodobały mi sie dostały pozytywna opinie...Wiec nie rozumiem ataku.
_______
"Dowiedz się kim jesteś i pozostań sobą"
~szosty    17.09.2007 @16:42:56
HEHHEE dziekóje
_______
~michaladamski    16.09.2007 @14:58:51
dzięki
~szosty    16.09.2007 @13:17:51
noo pewnie ze mozesz byćmoja sponsorka :E~ podać CI adres gdzje mozesz przysłać skaner ? :E~
_______
~szosty    06.09.2007 @13:49:41
_______
~Elca    06.09.2007 @13:48:40
Dziękuję za odwiedziny pozdrawiam :D
-Makoto    06.09.2007 @13:46:23
Nic nie poradzę,na zdjęciach są mniejsze więc upchałam dwa a praktycznie to jeden od dwóch stron
~sledzmnie    04.09.2007 @23:38:44
~szosty    04.09.2007 @21:33:08
dzjekóje :E
_______
~Elca    04.09.2007 @17:14:45
dzieki pozdrawiam
~szosty    03.09.2007 @01:02:18
Dzjekóje Fance :f~~
_______
~mankova    03.09.2007 @00:46:46
dziekuje i pozdrawiam
czekam na Twoje prace
miłej nocy
ostatnio edytowane: 2007-09-03 00:47:41
_______
no?
~eNfau    03.09.2007 @00:45:43
dankeszojn:>
~mankova    03.09.2007 @00:44:43
o gustach się nie dyskutuje
pozdrawiam
_______
no?
~kuba06    30.08.2007 @12:04:22
nom praca kolejna ale będzie jeszcze jedna w tym stylu więc zapraszam bardzo do oglądania. a poza tym dziekuje za komentarz pozdrawiam miłą panią
_______

1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt